Ana Pacaj, Osnovna škola "Vladimir Nazor" Ploče

Prošli tjedan natjecala sam se u jedenju ljutih papričica. Nezaboravno iskustvo čijeg se okusa teško riješiti. I dalje čak i najukusnija hrana nema okusa. Jučer sam jela palačinke, ali uopće nisu imale okus palačinki. Zato je sladoled ohladio užarena okusna osjetila. Sretna sam što sam sudjelovala i ne žalim. Šteta što sam odustala na samom kraju. Vjerujte, dala sam sve od sebe.  Pobjednik je pojeo samo papričicu više od mene. Znači da sam pojela papričicu-dvije više, pobijedila bih i sigurno završili u bolnici poput pobjednika Žarka. Jadan Žarko još ga je cura ostavila poslije natjecanja. Izgleda da ne voli ljuto.

8. izazov: U 100 riječi opišite svoje iskustvo sudjelovanja u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Kako se osjećate nakon izazova i imate li još uvijek funkcionalne okusne pupoljke?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.