Emanuel Ivakić, Osnovna škola Okučani

Nastavniče, ja danas ne mogu odgovarati jer nisam bio zadnja dva puta. Nisam znao da danas odgovaram. Trebao sam pitati druge učenike iz svog razreda, i jesam, ali nitko mi nije odgovorio. I još me boljela glava te nisam ponovio ni ono od kada sam bio. Žao mi je, rado bih odgovarao lekciju, ali mogu li ja možda odgovarati idući puta da ponovim barem nešto pa da ne dobijem negativnu ocjenu. Mislim da ako budem idući puta odgovarao da ćete mi Vi najbolje objasniti nego da ja sam učim. Ako mi vi objasnite bolje ću razumjeti kada budem sam učio.  

12. izazov: Na raspolaganju imate točno 100 riječi kako biste se ispričali nastavniku i kreativno objasnili zašto danas ne možete usmeno odgovarati.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.