Rebecca Kojić, Ekonomska škola Vukovar

Vidite, profesorice, izvinjavam se što danas ne mogu odgovarati. Sinoć sam uzela knjigu kako bih ju pročitala do kraja, "Šumu Striborovu" kako ste nam i rekli. Međutim, kako sam ja počela čitati, tako sam i osjetila snažan vjetar. Nećete vjerovati, ali Tintilinići su počeli iskakati iz kamina govoreći kako trebaju moju pomoć, STRIBOR treba MOJU pomoć. Ostavila sam knjigu i pošla za njima. Trčali smo kroz šumu, rijeke, doline. Tajanstven taj Stribor. I onda... BUM! Guja nam popriječila put. A onda veliki Stribor iskoči i uz pomoć bake nas spasi. A onda sam začula alarm, zijevnula i došla u školu.

12. izazov: Na raspolaganju imate točno 100 riječi kako biste se ispričali nastavniku i kreativno objasnili zašto danas ne možete usmeno odgovarati.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.