Antun Babijaš, Elektrotehnička i ekonomska škola Nova Gradiška

Draga  Antea,

ove godine za ljetovanje sam išao u Dubrovnik. Put je započeo dobro, ali kada sam stigao u Dubrovnik sve se upropastilo. Vrijeme je bilo jako loše, a kada smo došli u hotel osoblje je bilo jako nepristojno, također. Smještaj je bio jako neuredan i namještaj je bio zguran, ali hrana je bila jako dobra. Kada smo išli u obilazak grada padala je kiša i vjetar je jako puhao. Hodali smo po zidinama, i skoro sam pao zbog jakog vjetra, ali uspio sam se uhvatiti. Jako sam se prestrašio, no sve je dobro završilo. Ostalo je bilo u redu.

1. izazov: U 100 riječi napišite tekst za razglednicu s ljetovanja koju ćete poslati najboljem prijatelju. Odmor je počeo vrlo loše. Što ga je to upropastilo...?




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.