Iva Dražić, Ekonomska škola Požega
Jučer dok sam se vozila pored šume auto mi je stao. Izašla sam van da pokušam popraviti kvar da mogu nastaviti dalje. Podigla sam haubu, kada sam htjela upaliti bljeskalicu shvatila sam da mi je mobitel ostao u autu zajedno s ključevima, a auto je bio zaključan. Bilo je vrlo kasno i vrlo hladno, shvatila sam da mi se ne isplati čekati pa sam odlučila otići do benzinske postaje udaljene tri kilometra jer sam već prolazila ovuda. Kada sam stigla do postaje zamolila sam radnika da nazove nekoga da popravi moj automobil. Jedna gospođa se ponudila i povezla me nazad.
15. izazov: U 100 riječi opišite što se događalo nakon što ste usred ničega zbog kvara izašli iz automobila zaključavši mobitel i ključeve. 🚘🚗
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar