Iva Dražić, Ekonomska škola Požega

Nastavniče, danas ne mogu usmeno odgovarati! Znam da će zvučati čudno, ali knjige su mi se uništile i isprale u perilici rublja. Torba mi je bila vrlo prljava pa mi ju je majka odlučila oprati. Bila je u žurbi pa nije ni provjeravala ima li što u njoj, ali knjige iz vašeg predmeta jesu. Nisam ih nigdje mogla naći, tad sam se sjetila, izvukla sam ih mokre i raskomadane iz svoje torbe, a nisam nikoga mogla tražiti da mi slika svih dvadeset i pet stranica.

12. izazov: Na raspolaganju imate točno 100 riječi kako biste se ispričali nastavniku i kreativno objasnili zašto danas ne možete usmeno odgovarati.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.