Iva Dražić, Ekonomska škola Požega

Jučer sam izgubila svoj daljinski upravljač te ga nisam mogla pronaći. Uskoro je počinjala moja omiljena serija pa sam ga morala pronaći. U stan sam se uselila prije četiri dana te još nisam čistila pa sam mislila da je vjerojatno pao iza kauča, no kada sam ga odmaknula ugledala sam mala crna vrata. Bila sam uplašena, ali sam ih ipak odlučila otvoriti. Iza vrata nije bilo ničega zanimljivoga osim nekoliko praznih kutija, ali sada makar imam više mjesta za svoje stvari!

10. izazov: Na poklon ste dobili snježnu kuglu. U 100 riječi opišite što se događa i kako izgleda kada je protresete. U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.