Marija Kelava, Osnovna škola Kajzerica

Nakon napornog dana u školi došla sam kući, legla na kauč i gledala televiziju koju je ostavio upaljen moj brat. Htjela sam prebaciti program na  seriju, međutim nisam mogla naći daljinski upravljač. Počela sam ga tražiti po cijelom dnevnom boravku više puta, ali nije ga bilo. Odjednom se upalilo svijetlo na ormariću koji nam je tata zabranio da ga otvaramo, ali to svjetlo se nikad prije nije upalilo i zanimalo me što je unutra. Otvorila sam ormarić pun prašine i vidjela puno kutija. Otvorila sam kutiju i vidjela ljubavna pisma koja je moj tata pisao djevojkama iz njegovog razreda. Odjednom tata se pojavio na vratima stana.

10. izazov: Na poklon ste dobili snježnu kuglu. U 100 riječi opišite što se događa i kako izgleda kada je protresete. U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.