Nikolina Stojaković, Osnovna škola Darda
Ah, toliko o mojoj sreći! Samo se meni može dogoditi da se tijekom prve samostalne vožnje automobil pokvari. Prekrasno! Odlučila sam prošetati šumom, u nadi da će se auto sam popraviti. Šuma je bila tiha, ali namirisala sam pečenu slaninu. Ne bih se žalila na ukusan obrok. Odlučila sam pratiti zvukove i miris te zapitati ljude za pomoć oko auta. Ostali su iznenađeni kada su me vidjeli. Ugostili su me i zajedno smo pričali satima. Moram priznati da je djedica ispekao slaninu savršeno, a baka kolač s višnjama još bolje. Ipak svoju prvu vožnju neću pamtiti kao noćnu moru.
15. izazov: U 100 riječi opišite što se događalo nakon što ste usred ničega zbog kvara izašli iz automobila zaključavši mobitel i ključeve. 🚘🚗
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar