Sara Medaković, Osnovna škola Kajzerica

Moja vlasnica Tea pustila me van da se prošetam. Nije me bilo samo deset minuta, a vratio sam se mokar i blatnjav. Zatekla me oluja. Čim sam blatnjavim šapicama zakoračio u čisti stan svoje vlasnice, zgrabila me i u djeliću sekunde našao sam se u kadi. Zalio me jaki mlaz hladne vode. Mrzim vodu. Počela me agresivno čistiti mirisnim sapunom te je sada voda već postajala toplija. Sada sam već uživao. Sve je blato s mojih šapica nestalo. Bio sam čist. Ugasila je vodu te me zamotala u mekani ručnik. Osušila me sušilom za kosu te sam napokon otišao odmoriti. 

2. izazov: U 100 riječi iz perspektive kućnog ljubimca opišite trenutke prije kupanja.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.