Filip Marković, Osnovna škola Kajzerica

Danas je ponedjeljak, najgori dan u tjednu. Vrijeme je za kupnje. Svakog ponedjeljka nakon šetnje moji vlasnici me stave u ogromnu kutiju s vodom i onda me maze. Ja se toga jako bojim i svaki put kada vrisnem od straha ponavljaju mi da će biti dobro. Na kraju uvijek bude dobro, no ne razumijem zašto to ne rade na neki bolji i zabavniji način. Moj prijatelj Max se toga uopće ne boji i zbog toga me stalno zeza. Max u to uđe kao da je bezbolno. Njemu je to samo prilika za maženje dok je to meni najveći problem i strah.

2. izazov: U 100 riječi iz perspektive kućnog ljubimca opišite trenutke prije kupanja.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.