Filip Marković, Osnovna škola Kajzerica

Prije par dana sam kupio najmoderniji stroj za pečenje palačinka, no nešto nije bilo u redu s njim. Organizirao sam party gdje sam obećao da ću  peći palačinke, i sve je bilo dobro, no nakon devet palačinka stroj se ugasio i nije htio raditi. To sam  govorio majstoru kojem sam pokušao objasniti što se dogodilo mom najmodernijem uređaju za pečenje palačinki. Majstor mi je rekao da mu dam još podataka i onda sam mu rekao da nisam ništa dirao oko elektronike i da sve je bilo u redu kada sam to kupio. On mi je rekao obrati se tom dućanu.

6. izazov: U 100 riječi objasnite serviseru što točno ne valja s vašim novim, najmodernijim uređajem za pečenje palačinki.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.