Filip Marković, Osnovna škola Kajzerica

Dok sam hodao do škole vidio sam veliki natpis na kojem piše " Sudjelujte i pobijedite u natjecanje tko može pojesti više ljutih papričica i osvojite vrijedne nagrade. " Čim sam vidio natpis znao sam da sam ja pravi. Rekao sam mami i ona me prijavila. Došao sam na natjecanje. Bio sam okružen ljudima koji se čine kao da mogu pojesti petsto ljutih paprika. Sudac je dao znak i ja sam krenuo. Prvih deset paprika sam pojeo bez problema bio sam jako brz i na kraju sam pojeo 62 paprike. Okusni pupoljci su živi, a ja sam dobio vrijednu nagradu.

8. izazov: U 100 riječi opišite svoje iskustvo sudjelovanja u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Kako se osjećate nakon izazova i imate li još uvijek funkcionalne okusne pupoljke?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.