Iva Buconjić, Osnovna škola Kajzerica

Danas mi je bilo dosadno u kući. Odlučila sam gledati televizor, odnosno seriju. Sjela sam u fotelju i shvatila da nema daljinskog upravljača. Nisam paničarila već sam ga počela tražiti. Potraga je trajala sat vremena i htjela sam odustati, ali odjednom sam uočila malu crno bijelu stvar i odmah sam znala da je upravljač. Došla sam do njega i povukla ga prema sebi ne očekujući ništa, dok nisam otvorila mala vratašca. Znatiželjno sam ušla unutra i pratila strelice na podu. Došla sam do kraja i uočila tajni vrt. Rasle su velike i nepoznate biljke. Vratila sam se mirna, duboko razmišljajući.

10. izazov: Na poklon ste dobili snježnu kuglu. U 100 riječi opišite što se događa i kako izgleda kada je protresete. U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.