Iva Buconjić, Osnovna škola Kajzerica

Danas sam sudjelovala u natjecanju jedenja ljutih papričica. Bilo je jako smiješno gledati tuđe izraze lica prilikom jedenja papričica, iako sam svjesna da sam i ja tako izgledala. Prošlo je 4 sata otkako sam došla doma ali me i dalje jako peče jezik. Popila sam 8 čaša vode misleći da će mi se vratiti okus, ali nije. Trebala sam poslušati mamu kad mi je rekla da ne sudjelujem, ali sam htjela osjetiti napetu atmosferu natjecanja. Bilo je uzbudljivo, a deranje ljudi okružilo nas je sa svih strana. Osjećala sam se jako ponosno, ali nikad više ne bi sudjelovala u tome.  

8. izazov: U 100 riječi opišite svoje iskustvo sudjelovanja u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Kako se osjećate nakon izazova i imate li još uvijek funkcionalne okusne pupoljke?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.