Ivano Putica, Osnovna škola Kajzerica

Poštovani serviseru.

Moji roditelji su mi nedavno kupili najnoviji robot za pravljenje palačinka. Kod vašeg robota uočio sam nekoliko problema. Kao prvo, robot nespretno radi palačinke. Kada sam mu dao tavu počeo ju je vrtjeti u krug prosipajući smjesu za palačinke na pod. Kao drugo, neprestano govori kako će umjetna inteligencija uništiti čovječanstvo i da će svijetom upravljati roboti. Kao treće, mene je robot napao. Uzeo je čaše i počeo ih je bacati na mene. Taj dan sam morao otići u bolnicu. Želio bih da ga popravite, a ako to nije moguće, želio bih Vam ga vratiti i dobiti novac.

6. izazov: U 100 riječi objasnite serviseru što točno ne valja s vašim novim, najmodernijim uređajem za pečenje palačinki.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.