Ivano Putica, Osnovna škola Kajzerica

Jedan dan bio sam na festivalu ljutih papričica. Gledao sam kako ljudi plaču zbog tih malih vulkana. Ja sam mislio da ću izdržati pa sam se prijavio na jedno natjecanje. Način na koji se natječe je to da imaš šest papričica a svaka je ljuća od druge i moraš ih sve pojesti. Pojeo sam prve dvije i imao sam osjećaj kao da sam jeo normalne paprike. Paprike broj tri, četiri i pet su bile malo ljute. A kada sam pojeo šestu moji jezik se spalio i okusni pupoljci su mi ispali s moga jezika. Morao sam odmah otići u bolnicu.

8. izazov: U 100 riječi opišite svoje iskustvo sudjelovanja u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Kako se osjećate nakon izazova i imate li još uvijek funkcionalne okusne pupoljke?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.