Lorena Opačak, Osnovna škola Kajzerica

Serviseru, ispričat ću vam jednu priču. Jednog sunčanog dana, krenula sam prema trgovini kupiti novi uređaj za pečenje palačinki. Od sreće trčala kući i brzo ga ukopčala u struju, napravila smjesu i čekala. Prva palačinka imala je znak snage na sebi. Čim sam je pojela mišići su mi krenuli naglo rasti. Druga je bila sa znakom letenja, pogodite što, za dvije sekunde sam već bila u zraku. Shvatila sam koliko je koristan ovaj uređaj pa sam svaki dan pojela drugu i pomagala ljudima u svom gradu. Uskoro sam bila proglašena herojem, sve to zbog ovog posebnog uređaja. Pokvario se i radio palačinke s lošim moćima. Popravite ga, molim vas.

6. izazov: U 100 riječi objasnite serviseru što točno ne valja s vašim novim, najmodernijim uređajem za pečenje palačinki.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.