Lorena Opačak, Osnovna škola Kajzerica

U potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem, ulazila sam u čarobni svijet neistraženih dijelova svog stana. Prva stvar koja mi je upala u oči bila su vrata koja su vodila u tajanstvenu šumu. Krenula sam prema njima i tamo sam otkrila drveće s nevjerojatnim lišćem koje je sjajilo u mraku poput zvijezda. U daljini sam primijetila rijeku koja je tekla kroz šumu, s vodom koja je svjetlucala u svim duginim bojama. Dok sam išla dalje u šumu, naišla sam na skrivenu pećinu u kojoj su živjele magične sirene. Potraga za daljinskim upravljačem preobrazila se u izvanredno putovanje kroz čaroliju i avanturu.

10. izazov: Na poklon ste dobili snježnu kuglu. U 100 riječi opišite što se događa i kako izgleda kada je protresete. U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.