Luka Čuljak, Ekonomska škola Požega

Volim ići u knjižnicu i neki mi govore kako je to moj drugi dom. Jednoga dana dok sam tražio novu knjigu za čitanje ugledao sam poznato djelo zvano „Romeo i Julija“. Kada sam uzeo tu knjigu, pronašao sam jedno jako staro pismo u koricama. Kada sam ga krenuo čitati, vidio sam da je to ljubavno pismo u kojemu jedan mladić priznaje svoju ljubav svojoj simpatiji. To je pismo bilo vrlo intimno i kada sam pitao knjižničarku odakle ovo pismo tu u knjizi, ona je odgovorila da ga prvi put vidi. Vratio sam pismo i spremio knjigu na njezino mjesto.

16. izazov: U 100 riječi napišite pismo koje ste pronašli u staroj knjizi u knjižnici, a koje izgleda kao da je napisano prije 150 godina. 




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.