Nikolina Stojaković, Osnovna škola Darda

Tko bi rekao da ću baš ja biti sretnica koja će pronaći pismo staro čak 150 godina! U knjizi koju sam posudila u knjižnici, na točno 150. stranici pronašla sam kuvertu punu prašine. Mislila sam da je prethodnome čitatelju knjige slučajno ostala. Prevarila sam se. Pismo je bilo napisano lijepim i čitkim krasopisom. Kada sam ga pročitala, shvatila sam o čemu je riječ. Pismo je trebalo završiti u rukama poznatoga znanstvenika i fizičara. Nisam stručnjakinja u fizici, ali mislim da je riječ o poboljšanju strujnoga kruga. Odlučila sam pismo ostaviti u knjizi.

16. izazov: U 100 riječi napišite pismo koje ste pronašli u staroj knjizi u knjižnici, a koje izgleda kao da je napisano prije 150 godina. 




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.