Nikolina Stojaković, Osnovna škola Darda

„Pozor! Još minuta do početka.“ Jako sam nervozna. Konkurencija je jaka i ne znam što očekivati. Bojim se iznevjeriti svoj tim. Imam osjećaj da će se formula pokvariti i da će svi gledati i ismijavati me. Ne smijem to dozvoliti. Moram se skoncentrirati i razmišljati samo pozitivno. „Četrdeset sekundi.“ Ajoj, ipak bih možda otišla kući. Možda da ipak odustanem i prepustim ovu trku nekom drugom? NE! Moram biti hrabra, vjerujem u sebe i ništa me neće spriječiti da sudjelujem u utrci. „Deset sekundi.“ Mogu ja to, bit ću ponosna na sebe. “Kreni!“ Pokrećem svoju formulu i počinem prestizati sve trkače.

17. izazov: Sudjelujete u utrci Formule 1. Pred samim ste startom. Čekate početak. U 100 riječi opišite kako se osjećate i što očekujete.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.