Petra Marković, Osnovna škola Kajzerica

Prije dva dana sudjelovala sam u natjecanju jedenja ljutih papričica i bila sam petnaesta od dvadeset i pet natjecatelja. Natjecanje funkcionira tako da kad sudac da znak imate tri minute da pojedete što više ljutih papričica ja sam uspjela pojesti sedam ljutih papričica i nakon toga nisam osjećala ni jezik ni usta, a okusni pupoljci mi više ne funkcioniraju. Natjecatelj koji je na kraju natjecanja završio prvi pojeo je trideset i pet papričica. Nakon natjecanja pričala sam s njim. Rekao je da njemu okusni pupoljci više uopće ne funkcioniraju, usta ne osjeti pa da zbog toga može pojesti ljutih papričica koliko stigne. 

8. izazov: U 100 riječi opišite svoje iskustvo sudjelovanja u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Kako se osjećate nakon izazova i imate li još uvijek funkcionalne okusne pupoljke?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.