Matea Majstorović, Ekonomska škola Požega

Poštovana nastavnice, žao mi je što danas ne mogu odgovarati. Moje misli danas lutaju. Mogu samo razmišljati o novim noktima i o tome što ću raditi nakon škole. Pokušala sam učiti na više načina i u više navrata, ali nikako nije išlo. Nakon te, usudit ću se reći patnje, odlučila sam upaliti televizor i uživati u preostalih sat vremena prije spavanja. Naučila sam puno o modi iz 1860-ih, ali nisam ništa naučila o kondicionalima. Nadam se da ćete me shvatiti i da će Vas u neku ruku sve ovo vratiti u Vaše školske dane. Hvala na razumijevanju!

12. izazov: Na raspolaganju imate točno 100 riječi kako biste se ispričali nastavniku i kreativno objasnili zašto danas ne možete usmeno odgovarati.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.