Ana Pacaj, Osnovna škola "Vladimir Nazor" Ploče

Automobil mi je odjednom stao te sam izašla vidjeti u čemu je problem. Sigurno sam slučajno izlazeći pritisnula neku tipku jer se automobil automatski zaključao. I sigurno sam slučajno u automobilu ostavila mobitel na punjaču.  Sva sreća pa sam za svega desetak minuta stigla do benzinske postaje. Mladim zaposlenicima ispričala sam što mi se dogodilo. Toliko su bili ljubazni da su mi odmah ponudili pomoć (jer što ja znam o zaključanim automobilima). Ako me pitate kao su ga otključali, i dalje ne znam.  Začas su  njih dvojica  pokrenuli moj zaključani automobil. I što više reći o toj mojoj bezizlaznoj situaciji?

15. izazov: U 100 riječi opišite što se događalo nakon što ste usred ničega zbog kvara izašli iz automobila zaključavši mobitel i ključeve.  🚘🚗




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.