Gabrijela Pranjić, Osnovna škola "Vladimir Nazor" Ploče

Baš kada sam se našla usred ničega, morala sam iznenada izaći iz automobila. U trenutku panike zaključala sam mobitel i ključeve unutra. Nisam se predavala  i krenula sam u potragu za pomoći. Prolazila sam kroz guste šumske staze, tragajući za tajanstvenim znakovima. Tada sam primijetila staru, napuštenu kolibu. Unutra sam pronašla prašnjavi stol s hrpom starih novina. Na jednom novinskom listu bio je mali ključić. Okrenula sam se, a preda mnom su se pojavila vrata. Nisam mogla izdržati da ih ne otključam. Kroz odškrinuta vrata zaslijepilo me snažno automobilsko svjetlo. Sjela sam u svoj automobil, umetnula ključ i nazvala HAK.

15. izazov: U 100 riječi opišite što se događalo nakon što ste usred ničega zbog kvara izašli iz automobila zaključavši mobitel i ključeve.  🚘🚗




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.