Ivano Putica, Osnovna škola Kajzerica

Jedan dan, gledao sam jednu televizijsku seriju i želio sam je ugasiti. Otišao sam uzeti daljinski upravljač ali ga nisam nigdje vidio. Pola sata sam ga tražio dok nisam pogledao ispod žute fotelje. Neka vatrena sila me odvela ispod fotelje. Završio sam u jednom bijelome, praznome svijetu u kojem su lebdjela sve stvari koji su ikad postojale na ovome planetu. Svaka slika, svaka televizija i svaka fotografija koja je ikada postojala bila je u toj prostoriji. Gledao sam u svakakve stvari dok nisam naišao na svoj daljinski upravljač koji se sudario s moje oko. Uzeo sam ga i tražio izlaz.

10. izazov: U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.