Lara Malešević, Osnovna škola Kajzerica

Moja misija za izgubljenim daljinskim upravljačem me odvela do neistraženih i nepoznatih mjesta moje kuće. Iza stare police za knjige našla sam mala vrata koja vode do  zaboravljene sobice, s čim je moja potraga postala zanimljivija. Na zidovima sobice bile su stare obiteljske slike i puno prašnjavih knjiga i svjetlucavog nakita. Nakon nekog vremena začula sam škripeće zvukove i svjetlo je treperilo. Zabrinula am se te sam izašla iz sobice i nastavila svoju potragu za daljinskim. Pretražila sam police a daljinskog nigdje nema. Taman nakon što sam htjela odustati, do mene je došao moj pas Roki s daljinskim u ustima. 

10. izazov: U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.