Lara Rakić, Osnovna škola Kajzerica

Mama i ja odlučile smo zajedno provesti cijeli dan radeći ono što volimo i zabavljajući se. Nakon dvosatne kupnje odjeće i obuće, na pamet mi je pala odlična ideja-natjecanje u jedenju ljutih papričica. Natjecanje se održavalo nedaleko od naše kuće. Tamo nas je dočekao veliki, drveni stol prepun dubokih, bijelih tanjura u kojemu su bile uredno narezane male, crvene papričice. Nakon nekog vremena skupilo se puno ljudi i svi smo počeli jesti. Bilo je teško jer nisam veliki obožavatelj ljute hrane, no nekako sam izdržala. I dalje osjetim bol u ustima i grlu, ali ovo je svakako bio predivan dan. 

8. izazov: U 100 riječi opišite svoje iskustvo sudjelovanja u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Kako se osjećate nakon izazova i imate li još uvijek funkcionalne okusne pupoljke?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.