Nika Bošković, Osnovna škola Kajzerica

U ponedjeljak se u našoj školi održalo natjecanje u jedenju ljutih papričica. Bilo je to najteže natjecanje na kojem sam sudjelovala. Isprobavali smo pet različitih vrsta papričica. Krenuli smo s najblažim, a završili s najljućim papričicama. Mnogo je učenika odustalo nakon treće papričice, a najhrabriji su ostali poslije četvrte. Ja sam bila među tim hrabrima. Na red je došla peta papričica. Znoj i suze slijevali su mi se niz lice. Miris papričice bio je intenzivan. Zagrizla sam kraj papričice i jezik me počeo užasno boljeti. Pobijedila sam u natjecanju i dobila sam slobodne dane koje sam iskoristila za oporavljanje jezika.

8. izazov: U 100 riječi opišite svoje iskustvo sudjelovanja u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Kako se osjećate nakon izazova i imate li još uvijek funkcionalne okusne pupoljke?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.