Nika Bošković, Osnovna škola Kajzerica

Dragi nigerijski prinče,

drago mi je što si izabrao mene za svoju nasljednicu. Teško mi je protumačiti kakvi su to "jednostavni" uvjeti i što oni očekuju od mene. Isto tako zapitala sam se zašto si baš mene izabrao? Naslijediti veliko bogatstvo od nigerijskog princa zvuči kao iz bajke, ali nije tako jednostavno. Nažalost morat ću odbiti tvoju ponudu jer nisam baš sigurna u cijelu tu priču, pogotovo zbog "jednostavnih" uvjeta. Nikada nisam bila spremna na izazove, pa i tako ni sada. Nadam se da ćeš pronaći svog sretnog nasljednika i da će on ispuniti sve tvoje uvjete.

Lijep pozdrav

Nika

5. izazov: Tekstom ne duljim od 100 riječi odgovorite nigerijskom princu koji vam šalje e-poruku o bogatom nasljedstvu koje ćete dobiti ako ispunite nekoliko "jednostavnih" uvjeta.


Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.