Nika Bošković, Osnovna škola Kajzerica

Svakoga dana ista priča! Daljinski upravljač nikada nije na svojem mjestu. Uobičajeno je ispod kauča ili u ormaru, a ponekad se čak nađe u kuhinji. Danas kao da je pobjegao. Ušla sam u kupaonicu te sam pomakla perilicu rublja. Ostala sam u šoku kada sam vidjela što se nalazi iza nje. Bila je to jedna velika i mračna rupa koja nije imala izlaza. Morala sam uzeti svjetiljku kako bih provjerila je li tamo daljinski upravljač. Bilo me toliko strah da sam odustala. Jednoga dana skupit ću hrabrosti za istraživanje rupe, a daljinski upravljač možda sam došeta na svoje staro mjesto.

10. izazov: U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.