Nika Brajković, Srednja škola Dalj

Bilo je devetnaest sati , večer,  mrak, hladna jesenska noć. Dolazim umorna s posla. Nakon večere i kupanja bacam se u  fotelju da malo pogledam TV. Uzmem daljinski upravljač i tek što sam ga taknula padne mi  iz ruku pod  fotelju. Umorna sam  morala ustati i pokupiti ga s poda. Ispod fotelje je bila mala kuka. Znatiželjno gurnem fotelju i podignem  kuku,  kad ono,  velika rupa.  Oklijevajući sam sišla u nju. Kada sam vidjela što se nalazilo ispod mog stana skoro sam vrisnula. Crvene oči su me vrebale iz daljine i taj dan je bio zadnji  da me itko vidio.

10. izazov: U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.