Sarah Nuelati Svilković, Osnovna škola Kajzerica

Jesam li ja jedina koja uvijek gubi daljinski upravljač? Srećom, uvijek ga nađem. Jednog kišnog dana sam odlučila gledati TV, nisam mogla van. Naravno kao uvijek izgubila sam daljinski upravljač, krenula sam ga tražiti. Zavukla sam se ispod kauča, bilo je puno prašine. Ušla mi je u oči i kihala sam, no ništa me nije moglo spriječiti da nađem taj upravljač. Zatim sam našla razmrvljeni čips i stare igračke od moga psa Diska. Nakon nekog vremena traženja tata mi je sjeo na kauč. Zgnječio je mene te još više čips. Na kraju, daljinski upravljač je cijelo vrijeme bio na kauču.

10. izazov: U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.