Toma Livajušić, Osnovna škola Kajzerica

Išao sam u malo mjesto u BIH u Gornji Vakuf. Gornji Vakuf je rodno mjesto mojih roditelja, na putu mi se pokvario automobil. Usred šume pregorio mi akumulator. Izašao sam iz auta vidjeti što se pokvarilo otvorio sam haubu i vidio da je to akumulator. Otišao sam otvoriti prtljažnik da bih uzeo stvari za popravak akumulatora, kada sam zatvorio prtljažnik, vrata su mi se zatvorila i zaključala, nisam znao šta raditi pa sam se sjetio da mi je prtljažnik otključan. Prvo sam pokušao popraviti akumulator, ali nije radilo pa sam morao ući kroz prtljažnik. Ušao sam i izvadio mobitel pa nazvao HAK.

15. izazov: U 100 riječi opišite što se događalo nakon što ste usred ničega zbog kvara izašli iz automobila zaključavši mobitel i ključeve.  🚘🚗




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.