Jakov Gergeta, Osnovna škola Kajzerica

Nakon teškog dana, sjeo sam na kauč malo se odmoriti. Išao sam upaliti televiziju, no daljinskog upravljača nije nigdje bilo. Pretražio sam sve sobe i svaki kutak stana ali ga nigdje nije bilo. Tada sam se sjetio. Potkrovlje. To je jedino mjesto na kojem je mogao biti. Mama mi je rekla da nikad ne odem u potkrovlje. Nikad nisam previše mislio o tome. Ali sada... Otvorio sam vrata i na prvu se činilo sve normalno. Kada sam začuo škripanje. Sakrio sam se iza kutije i kada sam pogledao preko nje... Ugledao sam izvanzemaljca koji gleda televiziju sa mojim daljinskim upravljačem!

10. izazov: U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.