Marta Petričić, Osnovna škola Kajzerica

Bilo je to kao scenarij iz lošeg filma - iznenada sam se našla usred ničega, sa slomljenim automobilom i ključevima zaključanim unutra, zajedno s mobitelom. Panika me uhvatila dok sam pokušavala otključati vrata uzaludnim pokušajima. Nisam imala signala za poziv pomoći. Odlučila sam pješačiti uz cestu u potrazi za signalom, srce mi je lupalo dok sam osluškivala zvukove okoline. Glasno sam vikala nadajući se kako će netko doći i spasiti me. Nakon što sam napokon uspjela pronaći pomoć, čekala sam u napetosti, pomišljajući na sve moguće scenarije. Prolaznici su pozvali pomoć, a kada su stigli spasitelji, osjetila sam olakšanje veliko.

15. izazov: U 100 riječi opišite što se događalo nakon što ste usred ničega zbog kvara izašli iz automobila zaključavši mobitel i ključeve.  🚘🚗




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.