Miro Vito Markulin, Zdravstvena škola Split

Potraga me je vukla u svakojake rupe i kutove. Kolonije žohara u kauču imaju dom. Pauci na tavanu love izopćene kolonije, ili im pružaju milost. Upravljač nisam našao ni pod tepihom, koji je više prašina nego tkanina. I tamo biće sitnije od dosega mojeg vida lovi, sudi i prijeti onom što ne zna, neće i ne želi znati. Bio sam usred apstrakcije i ludila, pa čak i Jupitera. Da je daljinski i bio tamo, sumnjam da bih ga primijetio. Vratio sam se u ono što zovemo realnost, poražen i slomljen. Naravno da mi je upravljač čitavo vrijeme bio u ruci. 

10. izazov: U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.