Petra Petrović, Ekonomska škola Požega

Početna linija, jako sam nervozna. Sjedim, čvrsto držim volan i samo čekam početak. Srce mi kuca brže nego što mi auto može ići. Nikada nisam ni pomišljala da ću ja, koja sam se kao mala bojala brze vožnje bicikla, biti u stanju ići ovoliko brzo. Osjećaj nervoze još je tu. No, vožnja kroz zavoje nekako je i u isto vrijeme smirujuća. Razina koncentracije koja mi je potrebna tijekom utrke kako se ne bih zabila ne dopušta mojim mislima da previše lutaju. Nervoza već polako nestaje i uzbuđenje počinje. Ne očekujem pobjedu, biti ću zadovoljna i ako ne budem zadnja.

17. izazov: Sudjelujete u utrci Formule 1. Pred samim ste startom. Čekate početak. U 100 riječi opišite kako se osjećate i što očekujete.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.