Sunčica Bencetić, Klasična gimnazija Zagreb

Nikada neću zaboraviti trenutak kad sam našla LGBT zastavu u podrumu vlastitoga djeda. Sve je započelo mojim izležavanjem na kauču i pokušajima paljenja prastoljetnog televizora. Zaputila sam se u potragu za daljinskim i igrom slučaja završila u podrumu. Uz obilje prašine bilo je i raznih uspomena s djedovih putovanja. Pažnju mi je privukla zastava duginih boja u kutu… Brzo sam otrčala djedu znatiželjnih očiju. Uslijedila je komična priča djedove žurbe na avion u Amsterdamu. Shvatvši kako nije kupio nijedan suvenir svojoj zaručnici srdačno je prihvatio zastavu kao poklon prolazećeg prosvjednika. Nesvjestan njezina značenja s veseljem ju je poklonio začuđenoj baki.

10. izazov: U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.