Sunčica Bencetić, Klasična gimnazija Zagreb

Jeste li se ikada pitali kakav miris nosi istinski očaj? Začudo, u pitanju je miris divljih ruža napuštene ceste. Moje ime je Agatha, a zločinac kojeg pokušavam uhvatiti nije nitko drugi već kvar pametnog auta koji me identificirao kao kradljivca i sada mi prkosno brani pristup autu i stvarima u njemu. Bez mobitela i ključa osuđena sam na razmišljanje o kiši koja dolazi. Sva sreća pa mi gori upaljeni GPS na mobitelu i autu. Nadam se da će moj zaručnik primijetiti, u pauzi između svojih videoigrica, nedostatak svoje zaručnice i potražiti moju lokaciju. Inače sam izgubljena u kiši... 

15. izazov: U 100 riječi opišite što se događalo nakon što ste usred ničega zbog kvara izašli iz automobila zaključavši mobitel i ključeve.  🚘🚗




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.