Mia Blažeka, Osnovna škola Svete Ane u Osijeku

Dok je razdragana publika na prepunom proplanku klicala čekajući Orfejev nastup, on je siroče, šćućureno sjedio ispod krošnje debelog hrasta jecajući da ne može nastupiti ni večeras ni nikad više.

Bio je čudan, ništa ga nisam razumjela, stalno je ponavljao kako ne želi da ga zadesi Prometejeva sudbina i da je za sve njegove jade kriva njegova tetka.

Pokušala sam ga urazumiti na sve moguće načine, ali bezuspješno. U jednom trenutku ustao se i bacio liru iz sve snage visoko u zrak. Lira se razbila u tisuću komada, a  tužni Orfej netragom je nestao i nikad ga više nisam vidjela.

2. izazov: Zašto je Orfej prestao pjevati? Kažu zbog Euridike... No vi znate pravu istinu! Podijelite je s nama u 100 riječi.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.