Ana Ordanić, Osnovna škola Ante Starčevića Rešetari

Hodajući do škole divila sam se jesenskim čarima. U jednom trenutku začula sam pljusak vode. Pogledajući prema cipelama odmah sam shvatila o čemu se radi. Zagazila sam u lokvu prepunu blata tako da sam u školu došla prljava. Nažalost, bio je to samo početak moga nesretnog dana. Kada sam skinula svoje blatnjave cipele shvatila sam da sam u školu zaboravila ponijeti svoje školske papuče i da će svi vidjeti moje prljave cipele. Nakon povratka iz škole ni kod kuće nije bilo ništa bolje. Napokon je moj katastrofalni dan završio! Ostat će mi taj loš  dan u sjećanju za cijeli život.

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.