Marina Burzelić, Elektrotehnička i ekonomska škola Nova Gradiška

Dok sam se pokušavala izvući iz lokve, osjećala sam kako mi voda klizi niz noge, a obuća postaje teža. U tom trenutku, primijetila sam mali osmijeh djece koja su se igrala u blizini, gledajući me s dozom zabave. Umjesto da se ljutim, odlučila sam se pridružiti njihovoj igri. Skakala sam po lokvama, stvarajući oblake prskanja, a smijeh je ispunio zrak. Odjednom, sunce je zasjalo kroz oblake, obasjavajući naša lica, dok su se boje jeseni sjajile oko nas. U tom trenu shvatila sam da su takvi trenuci najdragocjeniji. Toga dana, mokre hlače i cipele postale su samo sitnica u moru radosti.

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.