Mateja Draganić, Osnovna škola Side Košutić Radoboj

Šetala sam ulicom i zapazila lokvu. Htjela sam je zaobići, ali na kraja sam ipak upala u lokvu. Bila sam mokra gotovo do koljena. To je bio toliko grozan osjećaj da vam ja jednostavno ne mogu opisati. Brzo sam otišla doma i presvukla sam se. Hlače su bile toliko mokre da su iz njih kapljala voda, a da o patikama ne govorim. Patike koje su bile nove i sjajno bijele, a postale su blatnjave, smeđe, smrdljive ma bolje da uopće ne govorim. Taj dan u mom životu ću pamtiti ne tjedan , ne mjesec, ne godinu nego do kraja života.

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.