David Dobrić, Osnovna škola Kajzerica

Vraćao sam se doma iz škole nakon što sam dobio jedinicu iz ispita, BIlo je to jedno hladno jesensko popodne. Bilo je mirno i tiho jedina stvar koja se čula bila si lišća koja su padala sa stabla.
Dok sam išao svojim putem do svoje kuće gledao sam u mobitel i slučajno stao u veliku lokvu, uništio sam si tenisice, čarape, i hlače. To mi još više upropastilo dan. A dan poslje kad sam se probudio još sam shvatio da sam bio bolestan. Morao sam ostat doma cijeli tjedan te sam šmrcao, kihao i kašljao cijeli dan, najgori mogući dan.

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.