Ema Kozina, Osnovna škola Antuna Mihanovića Petrovsko

Bio je vikend i bila sam pozvana prijateljici na rođendan. Spremila sam se i izašla iz kuće.  Park je bio pun prekrasnog jesenskog lišća. Nastavila sam  hodati i odjednom se dogodilo nešto jako loše. Hodajući po lišću, stala sam u lokvu. I ne, nije to bila obična lokva, bila je to najveća lokva. Mislim da i ne trebam govoriti kako sam se osjećala nakon toga. Bijele traperice postale su smeđe. Otišla sam se doma presvući, a nakon toga izgubila sam volju ići na rođendan prijateljici. Javila sam joj da ipak neću doći i razočarana rano otišla u krevet.

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.