Ivana Vidović, Osnovna škola Kajzerica

Za nedavni rođendan dobila sam prekrasne bijele tenisice. Naravno da sam jedva čekala sljedeći dan kako bih došla u njima došla u školu. Kada je nastava završila, kiša je lijevala pa sam požurila kući. U ulici je bila velika hrpa lišća ispod koje se krila blatnjava lokva. Ne znajući to, protrčala sam kroz lišće i sva se smočila i isprljala. Bila sam tužna jer su moje nove tenisice bile prljave. No, nisam samo ja bila prljava, već i druga djeca koja su prolazila ulicom i zabavlja se na kiši. Pridružila sam im se i zaboravila na nove, sada prljave, tenisice.

3. izazov: Stigla je jesen! Uživajući u divnim bojama lišća duboko ste zagazili u ogromnu lokvu i namočili obuću i hlače gotovo do koljena. U 100 riječi opišite što se dogodilo nakon toga.

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.