Laura Kuba, Osnovna škola Kajzerica

Vratila sam se kući s odbojkaškog treninga, večerala sam i otišla raspremiti torbu. Shvatila sam da nema moje najdraže boce. Počela sam kopati po torbi i našla ključ. Cijelu noć sam razmišljala što otključava taj ključ. Na putu do škole vidjela sam crnu kutiju išla sam je šutnuti, ali bila je pretvrda. Završila sam u bolnici na rendgenu. Sve je bilo dobro, ali me boljela noga. Sljedeći dan vidjela sam tu istu crnu kutiju koja je zapravo bila sef. Otključala sam je novopronađenim ključem, u njoj je bio prekrasan psić. Psića sam udomila, a bocu pronašla u dvorani za trening.

4. izazov: “Ovo je genijalno!”, uzviknete kopajući po torbi. U 100 riječi opišite na što se taj uzvik odnosi.  

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.