Nela Sarajlić, Obrtničko-tehnička škola Slavonski Brod

Svakog dana kada se vraćam s posla, vidim je. Pokušavam shvatiti meditira li, muči li ju nešto, o čemu ona razmišlja? Na istom mjestu, sama, kao da promatra svijet iz neke druge dimenzije. Kao da pokušava usmjeriti ljude telepatski: „Hajde, možeš ti to. Možda ti se ne čini da te itko sluša, ali ja te vidim, poznajem te.“ Kao kakav mudrac. No, mlada je, a ima toliko misli u očima. Razmišlja li pak koje je njezino mjesto u ovom tmurnom svijetu? Preispituje li ima li itko tko ju razumije? Ne čini se razočarano, već kao da vidi dublje u svijet. 

6. izazov: U 100 riječi opišite osobu koja svaki dan sjedi na istoj klupi u istom parku, uvijek čita istu knjigu, ali nikada ne razgovara s ljudima oko sebe. Tko je ona? 

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.